piątek, 18 kwietnia 2014

Beauty Post! :)

Przechodząc na kolejny etap naszego blogowania, chciałybyśmy rozpocząć nowy dział jakim będzie dzielenie się z Wami doświadczeniami związanymi z nowo zakupionymi kosmetykami:) Ostatnio zakupiłam parę nowych kosmetyków takich jak: upiększający olejek do ciała firmy Garnier, odżywkę do rzęs oraz krem do rąk firmy Regenerum oraz eyeliner w kremie MAYBELLINE in New York.


 Rozpocznę od opisu olejku. Jestem wielką fanką kremów oraz balsamów do ciała. Często jednak czytałam w wypowiedziach modelek, że do pielęgnacji skóry używają różnego rodzaju olejków. Jestem bardzo zadowolona z danego kosmetyku. Używam go na wieczór, a skóra rankiem wydaje się wygładzona i miękka, olejek posiada, także przyjemny zapach.


Już dawno przymierzałam się do zakupu odżywki do rzęs. Nie chciałam w tym momencie wydawać na nią fortuny, więc zdecydowałam się na odżywkę firmy Regenerum, nie jest droga, ponieważ kosztuje około 30 zł. Z kremu do rąk zakupionego z tej firmy jestem bardzo zadowolona , ma piękny zapach i dobrze nawilża moje ciągle potrzebujące nawilżania dłonie. Dopiero rozpoczęłam kurację odżywką do rzęs, dlatego też po dłuższym czasie zdam relacje z efektów.





Ostatnim kosmetykiem ,który chciałabym wam przedstawić jest eyeliner. Jest to kosmetyk, którego używam codziennie w swoim makijażu. Jest wiele, różnych rodzajów i dotychczas używałam go jedynie w płynie. Ostatnio jednak siostra namówiła mnie do zakupu go w formie kremu. Uważam, że to dobra decyzja! Eyeliner kosztuje około 30zł, nie jest to może mało w porównaniu do niektórych jednak jest to opłacalne, ponieważ jest bardzo wydajny i starcza na dłuższy czas. Nie rozmazuje się i ładnie utrzymuje , jeżeli jednak chcemy użyć go do bardziej wieczorowego makijażu jak np smoky eyes, łatwo rozprowadza się po powiekach.


Emilia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz